תמונת מדפי חולצות בחנות פורור

על פורור

חולצות מכופתרות לגברים - למראה עדכני ומושלם!

פורור הוקמה בשנת 2000 עם חזון גדול ורצון להביא למהפך באופנת הגברים. החלום היה לייצר חולצות גברים מכופתרות 100% כותנה, שיראו תמיד כאילו גוהצו עכשיו, ללא שימוש במגהץ!

לא היה קל להגיע לנוסחה הנכונה: מצד אחד חולצה איכותית המחזיקה מעמד לאורך זמן, ומצד שני – בד השומר על קפל הגיהוץ ומתיישר מעצמו לאחר כביסה. אך משנמצאה הנוסחה – הושגה פריצת דרך בהלבשת גברים: אפשר ללבוש חולצות 100% כותנה, עם מגע עדין ונעים לגוף, שייראו תמיד חדשות ומגוהצות!

תוך זמן קצר הפכה חולצת פורור לחולצה המועדפת בקרב לובשי החולצות המכופתרות בישראל עקב המראה המיוחד שלה, הבד הנעים העשוי מ-100% כותנה סרוקה וכמובן – העדר הצורך לגהץ! פס הגיהוץ בשרוול חזק ועמיד, החולצות אינן מתקמטות ונשארות חלקות לאורך כל היום וכך שומרות על מראה מוקפד ומטופח כל הזמן.

חולצות פורור מיוצרות באיכות גבוהה ביותר, עשויות 100% כותנה סרוקה, בעלות גימור מדהים וכפלי הגיהוץ נשמרים גם אחרי כביסות רבות ללא צורך לחזקם.

פורור מקפידה לעשות שימוש בטכנולוגיות המשלבות אופנה וחדשנות. החולצות מעוצבות היטב תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר במבחר גדול של דגמים וגזרות:

  • שרוולים באורכים שונים: שלוש מידות אורך לאנשים בגובה סטנדרטי ולאנשים בגובה מעל הממוצע ולאנשים בגובה מתחת לממוצע, חולצות עם שרוול קצר או שרוול חפתים.
  • צוארון עם כפתורים, צוארון קלאסי, צוארון פתוח או צוארון איטלקי
  • חולצה עם כיס קדמי בחזית, חזית חלקה ללא כיס או חזית חלקה עם לוגו פורור

 

פורור הפכה לחנות הדגל של חולצות מכופתרות לגברים בה ניתן להשיג חולצות גבריות במגוון עצום של דגמים ודוגמאות, צבעים וצורות, גזרות שונות וצוארונים מיוחדים המתאימים לכל טעם ולכל מטרה.

קטגוריית האקססוריז החדשה באתר מאפשרת להשלים את המראה עם שלל אביזרים מתאימים, כמו: חפתים, חגורות, עניבות, פפיונים ועוד.

אתם מוזמנים להתלבש במותג הנחשב ביותר בישראל ולהינות ממראה מוקפד ומיוחד לאורך כל היום!

לקוחות יקרים

בין התאריכים ד’ אב – ט’ אב, 23.7-27.7
ישנם שינויים בזמני הפתיחה בסניפים:

סניף ירושלים פתוח בין השעות 10:00-15:00,
סניף בני ברק וסניף נתיבות סגורים

בט’ באב, 27.7 כל הסניפים סגורים
החל מי’ אב, 28.7, נחזור לפעילות מלאה

יהי רצון שנזכה לראות בקרוב בבנין ירושלים ובנחמתה השלמה!

דילוג לתוכן